منتدياتى الجاحظ

الدعم الفنى لويندوز xp اى استفسار او مشكلة بخصوص ويندوز xp تفضل بطرحها هنــــــــا 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا الدعم الفنى لويندوز xp اى استفسار او مشكلة بخصوص ويندوز xp تفضل بطرحها هنــــــــا 829894
ادارة المنتدي الدعم الفنى لويندوز xp اى استفسار او مشكلة بخصوص ويندوز xp تفضل بطرحها هنــــــــا 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدياتى الجاحظ

الدعم الفنى لويندوز xp اى استفسار او مشكلة بخصوص ويندوز xp تفضل بطرحها هنــــــــا 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا الدعم الفنى لويندوز xp اى استفسار او مشكلة بخصوص ويندوز xp تفضل بطرحها هنــــــــا 829894
ادارة المنتدي الدعم الفنى لويندوز xp اى استفسار او مشكلة بخصوص ويندوز xp تفضل بطرحها هنــــــــا 103798

منتدياتى الجاحظ

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام عربى -افلام اجنبى -اغانى -كليبات -برامج

الدعم الفنى لويندوز xp اى استفسار او مشكلة بخصوص ويندوز xp تفضل بطرحها هنــــــــا

SHETOS
    SHETOS
    ™¤¦جعلونى ادمن ¦¤™
    ™¤¦جعلونى ادمن  ¦¤™

ذكر
    البلد : عرب شيتوس
    العمل : عملونى مدير
    المزاج : الدعم الفنى لويندوز xp اى استفسار او مشكلة بخصوص ويندوز xp تفضل بطرحها هنــــــــا 3110

الدعم الفنى لويندوز xp اى استفسار او مشكلة بخصوص ويندوز xp تفضل بطرحها هنــــــــا Empty الدعم الفنى لويندوز xp اى استفسار او مشكلة بخصوص ويندوز xp تفضل بطرحها هنــــــــا

مُساهمة من طرف SHETOS الخميس 8 أكتوبر - 10:59

الدعم الفنى لويندوز xp اى استفسار او مشكلة بخصوص ويندوز xp تفضل بطرحها هنــــــــا 35l6kgl

الدعم الفنى لويندوز xp اى استفسار او مشكلة بخصوص ويندوز xp تفضل بطرحها هنــــــــا 2jttw2

ازيكم يا شباب انا شايف ان ناس كتيره عندها مشاكل مع وندوز xp
    فا انا فكرت انا واحد صاحبى اننا نعمل موضع مخصص لدعم الفنى لوندوز اكسى بى
    ياعنى الموضع باختصار هيكون ان شخص عاوز يعمل حاجة فى وندوز اكسى بى او عنده مشكلة
    دخل فيرس عنده و مش عارف يتصرف ! عاوز يعمل شىء معين و مش عارف ازى يقدر يعمل System Recovery
    عشان لو ملفات الوندز حصل فيها مشكلة و ازي يعمل Back up وكل شىء بأذن الله نقدر نقوله مش هنتأحر
    من الاخر ازى تقدر تسفاد بكل امكنيات وندوز اكسى بى

.......
    اول حاجة واهم حاجة لازم تستخدم نسخة وندوز xp اصلية او على الاقل untouched ويفضل تكون Corporate
    و ان شاء الله هيتم رفع نسخة ويندوز XP مضمونة فى اقرب فرصة ممكنة
    ......
    المطلوب منكم بقا يا شباب و خاصة الى عنده مشكلة انه يكتب المشكلة و يحول يدعمها على قد ما يقدر بالصور
    او كيتب رسالة الخطأ بالظبط عشان نقدر نساعده صح
    .......

و احنا منتظرين اسالتكم واستفسارتكم عن كل شئ يخص ويندوز اكس بى
    وان شاء الله هنحاول نرد بسرعة بقدر الامكان
    الدعم الفنى لويندوز xp اى استفسار او مشكلة بخصوص ويندوز xp تفضل بطرحها هنــــــــا Yes
    ;;وكل عام وانتم بخير;;
    ;;والسلام ختام;;

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين 20 مايو - 0:54